søndag den 7. oktober 2012

Vores hjem- køkkenet / kitchen- country style- vintage-åben hylde

Vores køkken er et af de steder i vores hjem, foruden vores datters værelse, som indeholder lidt flere farver, end man kan møde i resten af huset.
Jeg samler på forskellige skåle, helst i hvide, sølv eller blålige farver som man kan se på billedet. Opslagstavlen, er lavet ud af en gammel guldramme som min kæreste har sat kork inden i, men jeg har dog tænkt på at male korken enten grå, hvid eller kaffefarve (som vores vægge i køkkenet er)

*******

En anden ting, som jeg elsker at bruge i køkkenet er friske krydderurter. Har jeg dem ikke i haven, køber jeg ofte friske krydderurter i potte og har dem stående ved komfuret


Vores vægge ser en smule karrygule ud på overstående billede, men de er nu kaffe latte farvet..hehe
xoxo Miss S




Ingen kommentarer:

Send en kommentar