mandag den 8. oktober 2012

Hjerter på en snor- DIY- papirklip - vinduespynt

Forleden lavede jeg, sammen med min datter, disse søde sølvhjerter. Der er et hjerte for hvert menneske eller dyr som er medlem af vores lille familie. Vi har hængt dem ved vores havedør...

For at lave disse hjerter, skal du bruge:
* Pap
* Snor
* hullemaskine
* Perle
* Sølv spraymaling/paint
* Evt. hjerte skabelon
                                                                      ***

Jeg tegnede hjerterne op på noget pap, som jeg havde fået fra en kasse (jeg gemmer ofte pap eller papir, hvis jeg får det med, når at jeg køber tøj on-line) Derefter klippede jeg hjerterne ud.



Så fik de en gang sølv spray/maling, og da de var tørre så lavede jeg hul i dem, og hængte dem på en snor


Jeg tror faktisk også, at de vil være meget søde hvis man laver dem i træ

xoxo Miss S






Ingen kommentarer:

Send en kommentar