mandag den 31. december 2012

Hæklet armbånd a la Karen Klarbæk

Jeg har bare fundet de yndigste hæklet armbånd 
på Karen Klarbæks Blog


Jeg har lavet lidt om på opskriften, men her er den 
Når man har lavet 47 luftmasker, så vender man med en luftmaske og hækler frem og tilbage på samme måde, 4 gange, så man ender hvor man startede. Derefter syede jeg ender sammmen, og syede så armbåndet sammen i maskerne, så det blev rundt. Jeg har brugt dobbelt bomuldsgarn og brugt hæklenål 3, som Karen anbefaler

Armbåndet er meget nemt at lave, og det ser super sødt ud. Men det er min datters arm på billedet, så det passer bedre til en voksen. Jeg skal klart lave nogle flere armbånd i sommerfarver...
Både til mig og min datter

I burde absolut besøge Karen Klarbæks Blog link er her
Hun er super kreativ og har nogle fantastiske søde ting 

Godt Nytår 
xoxo Miss S


Ingen kommentarer:

Send en kommentar