torsdag den 7. juni 2012

Navneskilt - DIY- papirklip

Hvordan man kan lave et billigt navneskilt
Først tegnede jeg navnet på et stykke karton, fra en papkasse. Det blev gjort i frihånde, så det er lidt skævt..men det gør mig ikke noget, og jeg er sikker på at min datter er ligeglad om det er skævt eller ej
Derefter skar jeg det ud med min hoppykniv
og så blev det malet med sølvspray maling

Nu hænger det på hendes værelse, og jeg er sikker på at hun bliver glad. På sigt skal min kæreste lavet et til hende i træ, så skiltet bliver lidt tykkere. Men lige nu har han travlt med at gøre mit hobby "værkested" klar til mig
***

Den opmærksomme læser har nok fundet ud af , at bloggen er opkaldt efter min dejlige datter.
Min "mini partner" in-crime..Lige som jeg, elsker hun at DIY, tøj og accessories, hvilket min kæreste er lidt bekymret over. Han syntes at det lyder dyrt..hehe



xoxo  Miss Sofie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar