torsdag den 7. juni 2012

DIY-Tomatkonserves dåser

Hvad kan de bruges til?!

Jeg har endelig fået lavet mig nogle køkkenredskabs "holdere", i den stil som jeg godt kan lide. Det bedste er dog, at de næsten ikke har kostet noget. Jeg har lavet dem af brugte tomatkonservesdåser (store), og limet papir på (som jeg har købt i Tigeren), til sidst har jeg bundet et lille bånd omkring. Man kan jo benytte voksdug istedet, og så er det nok nemmere lige at tørre af med en klud, når at de er snavset

***

Dåserne så sådan ud, inden de fik papir på, så lidt pænere er de altså blevet. Bare husk at passe på, at kanten på dåserne kan være skarp. Jeg fik nogle dåser fra en restaurant, og deres dåseåbner var anderledes end min egen, for dåserne var meget skarpe i kanten, så jeg skar mig...av



Jeg har også lavet en dåse om, til en urtepotteskjuler til vores søns værelse




Miss Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar